Gala PR 2023 - nagrodzono najlepsze agencje PR
Wydarzenie było również okazją do integracji branży, agencji, klientów i mediów.
Redakcja „Media Marketing Polska" po raz pierwszy wręczyła nagrody najlepszym agencjom PR 2023. Uroczysta Gala odbyła się 25 października w hotelu Reneissance Warsaw Airport w Warszawie. Nagrodę Agencji PR Roku otrzymał zespół Hill&Knowlton Strategies, zaś nagrodę główną w kategorii małe i średnie agencje odebrali przedstawiciele agencji Dfusion Communication. W kategorii dużych agencji wyróżniono agencję Komunikacja Plus PR, a w kategorii małych i średnich agencję Big Picture. Podczas Gali wręczono również nagrodę Osobowości PR. Została nią Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu (Polsat Plus), a najlepszym Zespołem PR Roku okrzyknięto zespół komunikacji sieci Biedronka.
Podczas gali premierę miało także nowe badanie GPS PR – przeprowadzone wśród czołowych klientów agencji PR, którzy m.in. wypowiedzieli się na temat kierunków rozwoju rynku PR, ocenili poziom cen usług, prognozowali poziom swoich budżetów w przyszłym roku i odnieśli się do kwestii procedur w przetargach PR. Wyniki badania zaprezentował Sebastian Stępak, CEO agencji MSL. W części merytorycznej Gali wystąpił Krzysztof Domeradzki, Media Domain Operational Lead, Kantar Polska, z prelekcją „Czy trzeba odlecieć w kosmos, żeby zrozumieć marki przyszłości?”.
Partnerem strategicznym Gali została agencja MSL. Pozostali partnerzy to Haleon - światowy lider branży consumer healthcare, producent m.in.: Voltaren, Theraflu, Otrivin, Centrum, Sensodyne, Parodontax, Corega. Patronami medialnym były - oprócz redakcji i serwisów VFP Communications - Związek Firm Public Relations (ZFPR) i portal PRoto.pl.