Reklamiara - rozmowa z Łukaszem Packiem o Target Operating Model [wideo]
W najnowszym odcinku programu "Reklamiara" Łukasz Pacek, menedżer ds. Target Operating Model w BNP Paribas Bank Polska, objaśnia Marcie Macke i słuchaczom, czym dokładnie jest TOM i jak wspomaga przedsiębiorstwo.
Rozmówca Reklamiary zwraca uwagę, że ważnym aspektem działania departamentu Target Operating Model jest również ESG i CSR. - My jako bank oraz wszystkie spółki, które z nami współpracują, podpisaliśmy deklarację transparentności i tożsamych zasad, jeżeli chodzi o współpracę w zakresie CSR i ESG. Czyli mówimy o kwestii transpentności, przejrzystości postępowania przetargowego, oczywiście kwestii traktowania wszystkich dostawców w jednakowy sposób, jasnych kryteriach oceny dostawców - mówi Łukasz Pacek. Podkreśla też, że ważne jest np. zelektryfikowanie floty we wszystkich spółkach i w banku, w kontekście nieruchomości wynajmowanie budynków pasywnych itp.
Kwestia standardów przetargowych była ważnym aspektem rozmowy dla prowadzącej, której firma Shortlist specjalizuje się w prowadzeniu dla reklamodawców procesów przetargowych na wybór agencji komunikacji marketingowej oraz właśnie promowaniu standardów przetargowych. Rozmówca podkreślił, że bank jest organizacją, która wprowadziła rejection fee w projektach przetargowych i podpisała porozumienie z marketingowymi organizacjami branżowymi.
Łukasz Pacek w rozmowie z Reklamiarą przestawił także zastosowania Target Operating Model dla innych niż bankowość sektorów gospodarki. Odniósł się również do roli AI w biznesie.
Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania całego odcinka, a także poprzednich:
-
Reklamiara - o tym, co w marketingu bezcenne. Rozmowa z Jerzym Hołubem, dyrektorem marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.
-
Reklamiara - Rozmowa z Anną Dzierzędzką o wzmocnieniu głosu marketerów. Rozmówczyni jest connection and media planning director na Europę Centralną w PepsiCo oraz prezeską POR, czyli nowo powstałej Polskiej Organizacji Reklamodawców.
-
Reklamiara - po co komu DEI. Rozmowa z Katarzyną Gaweł, head of diversity, equity & inclusion (DEI) w grupie wydawniczej Ringier Axel Springer Polska.
-
Reklamiara - warto rozmawiać. Marta Macke rozmawia z Pawłem Galą, CEO domu mediowego Wavemaker, należącego do GroupM.