Kreatura 2023: Publicis Worldwide Poland zdobywa Grand Prix

Jury przyznało 16 nagród głównych, 29 wyróżnień i nagrodę specjalną.

Wczoraj (30 listopada) odbyła się gala wręczenia nagród 27. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura. Redakcja “Media Marketing Polska” rozdała statuetki za najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty reklamowe i marketingowe w 2023 r. Przyznano 16 nagród głównych, a także 29 wyróżnień i jedną nagrodę specjalną. W tym roku jury przyznało również Grand Prix, co nie zdarzyło się w ostatnich latach. Jury przewodniczył Wojtek Kowalik, creative director i copywriter. Do tegorocznej edycji zgłoszono rekordową liczbę 209 prac.

Grand Prix 27. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura otrzymał Publicis Worldwide Poland za kampanię “The Liver Check” przygotowaną dla Sanofi. – Grand Prix Kreatury nie jest nagrodą, którą przyznaje się często. Najwyższe wyróżnienie konkursu przyznaje się tylko wyjątkowym pracom. A co składa się na taką wyjątkowość? Z pewnością silne zakorzenienie strategii w jakiejś konkretnej prawdzie o człowieku. Opowiedzenie tej prawdy w taki sposób, aby nie tylko bawiła, ale również zmieniła coś w nas już na zawsze, zarówno widzach, jak i członkach branży reklamowej, dodatkowo nie lądując daleko od istoty marki i samego produktu. Praca nagrodzona Grand Prix Kreatury 2023 to praca, w której grupa docelowa mogła przejrzeć się jak w lustrze – powiedział Wojtek Kowalik, przewodniczący jury.

Zespół Publicis Worldwide Polska z grand prix Kreatura 2023
Zespół Publicis Worldwide Polska z grand prix Kreatura 2023

Nagroda specjalna trafiła do Walk Events za pracę “Cold Waves by Porsche”. Zespół z LiquidThread zdobył nagrodę główną w Kreaturze X za projekt “Czuję się starooo!”.

Nagrody główne trafiły do marketerów i agencji: Digital Kingdom, Madogz, White Bits, GoldenSubmarine, Walk Events, Publicis Worldwide Poland, Focus Nation, Camera Nera, Kerris, Przestrzeń, Empik Go i Saatchi & Saatchi.

Lista wszystkich nagrodzonych i wyróżnionych prac znajduje się tutaj.

Katarzyna Kacprzak 701 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.