TikTok, RAS Polska, TVN Media, Grupa RMF, AMS, Bauer i Multikino Media - Biurami Reklamy Roku

“Media Marketing Polska" przyznał tytuły, m.in. na podstawie obszernego badania Kantar Polska.

W kategorii Internet po raz pierwszy przyznaliśmy dwie równorzędne nagrody główne - dla RAS Polska oraz TikToka. Wyróżnienia otrzymały biura MediaFarm, Sarigato/Sataku i Wirtualnej Polski.

W kategorii telewizja redakcja zdecydowała o tylko jednej nagrodzie - dla TVN Media.

W przypadku radia tytuł Biura Reklamy Roku przypadł Grupie RMF (po raz dziewiąty z rzędu), a wyróżnienie trafiło do Grupy Eurozet.

W kategorii OOH nagroda główna powędrowała do AMS, zaś wyróżnienia do Clear Channel Poland i Business Consulting.

W kategorii magazyny tytuł Biura Reklamy Roku otrzymało Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer, wyróżnienia to RAS Polska i Wydawnictwo Zwierciadło.

W dziennikach triumfował RAS Polska, wyróżnienie dostało i Biuro Reklamy Grupy Super Express.

W kategorii kino Biurem Reklamy Roku jest Multikino Media, a wyróżnienie otrzymało New Age Media.

W naszym raporcie prezentujemy badania satysfakcji współpracy z biurami, które przygotowała firma Kantar Polska. Próbę badawczą stanowili specjaliści z domów mediowych. Nagrody i wyróżnienia w tym raporcie pochodzą od redakcji “Media Marketing Polska”. Przy ich przyznawaniu braliśmy pod uwagę m.in. ofertę biur, politykę handlową, zmiany personalne i inne wydarzenia z ostatnich 12 miesięcy działalności.

Raport jest już dostępny w naszym sklepie.

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.