24/7Communication, 38 Content Communication oraz MSL najlepsze w 21. konkursie Złote Spinacze

Przyznano łącznie 97 nagród - 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze.

Znamy zwycięzców 21. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie 97 nagród – 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze. W tym roku trzy agencje PR zdobyły tytuł “Najlepszego w konkursie” i odebrały podczas Gali Tytanowe Spinacze. Ogłoszenie wyników i przyznanie najważniejszych nagród w branży PR odbyło się 8 grudnia podczas uroczystej gali.

Na podstawie przygotowanego przez organizatora rankingu podmiotów nagrodzonych w tej edycji konkursu po raz pierwszy w historii pierwsze miejsce zajęły ex aequo trzy firmy. Tytanowe Spinacze oraz tytuły „Najlepszego w konkursie” zdobyły agencje: 24/7Communication, 38 Content Communication oraz MSL. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się agencja Linkleaders, trzecia była zaś agencja Big Picture. Po raz kolejny podczas gali Złotych Spinaczy została przyznana także Nagroda Redakcji RP.pl, którą otrzymał w tym roku projekt „Wystarczy słowo, by zacząć zmianę” autorstwa Point of View oraz BNP Paribas Bank Polska. Pełna lista nagrodzonych dostępna jest tutaj.

O nominacjach i przyznanych poszczególnym projektom nagrodach zdecydowało ponad 100-osobowe jury, w skład którego weszli przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy oraz eksperci branży PR i mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.