Zmiany personalne w Biurze Reklamy TVP

Z BR TVP rozstają się Ewelina Czuba i Adrian Wojtaszek. Dołącza Marcin Gudowicz, który może zostać szefem biura.

Ewelina Czuba nie jest już dyrektorem Biura Reklamy (BR) TVP. Rozstała się z tą jednostką. Z biurem związana była od blisko 20 lat, a kierowała nim od września 2017 r.

Z biurem rozstaje się też Adrian Wojtaszek, zastępca dyrektora ds. mediów interaktywnych w BR TVP. Stanowisko to zajmował od grudnia 2017 r. Wojtaszek jest też wiceprezesem Stowarzyszenia Sygnał. Wcześniej był kierownikiem sprzedaży agencyjnej w Grupie Onet (dziś RAS Polska).

Tymczasem Marcin Gudowicz (na zdjęciu), chief bussines development officer Ströer Polska, z dniem 6 lutego przestał pełnić swoją funkcję w zarządzie spółki. Podjął decyzję o dołączeniu do zespołu BR TVP. Nieoficjalnie mówi się, że Gudowicz może zostać szefem tej jednostki, z którą był już wcześniej związany. W latach 2012-2016 zajmował stanowisko dyrektora Biura Reklamy i Handlu Telewizji Polskiej, gdzie był odpowiedzialny za procesy sprzedaży, zarządzanie departamentem sprzedaży i reklamy oraz wsparcie zarządu TVP.

– Dziękuję [prezesowi] Andrzejowi Magdziakowi i zespołowi Ströer Polska za wspólną fantastyczną podróż biznesową w ostatnich latach. Dzięki temu poznałem wielu świetnych fachowców zarówno w Ströer Polska, jak i szerzej, w całym segmencie rynku reklamy. Nie mogę jednak zrezygnować z propozycji odbudowania pozycji biura reklamy Telewizji Polskiej. Dlatego podjąłem decyzję o zmianie miejsca pracy. Dziękuję Ströer Polska za elastyczne podejście do zasad mojego odejścia – powiedział Gudowicz.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.