IDMnet w mafijnym klimacie [FOTORELACJA]

Na imprezie pojawiło się ok. 150 osób związanych z branżą reklamową.

25 maja br. w warszawskim Hit Casino odbyła się impreza z okazji wprowadzenia na rynek nowego projektu IDMnet – AdFun. "Mafijna impreza AdFun" utrzymana była w klimacie lat 20., à la Al Capone. Goście mogli m.in. zagrać w pokera i skorzystać z atrakcji oferowanych przez kasyno.

W ten sposób IDMnet nawiązał do charakteru nowego produktu, bazującego na rozrywce, zabawie i pozytywnych emocjach. Więcej informacji o projekcie można znaleźć na stronie www.adfun.pl. W imprezie uczestniczyło około 150 osób – m.in. przedstawiciele domów mediowych oraz klientów bezpośrednich IDMnet.

Fot. Krzysztof Plebankiewicz

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.