White Rabbit inaczej podzielony

Agencja pozyskała nowego inwestora i zaczęła od inwestycji w ludzi. Chce w ten sposób zasygnalizować nowy etap rozwoju spółki i nową jakość oferowanych usług.

Wspólnie chcą stworzyć nową jakość usług agencyjnych: (od lewej) Magda Tuczyńska, client service director, Marcin Wiśniewski, dyrektor kreatywny, i Monika Mielczarczyk, managing director
Wspólnie chcą stworzyć nową jakość usług agencyjnych: (od lewej) Magda Tuczyńska, client service director, Marcin Wiśniewski, dyrektor kreatywny, i Monika Mielczarczyk, managing director
Główna zmiana polega na pojawieniu się wśród udziałowców spółki partnera stricte finansowego, firmy Snoxel Ltd., za którą stoi jeden z lepiej rozpoznawalnych przedsiębiorców młodego pokolenia – Filip Kenig. Kenig jest właścicielem spółki Tilia, która sprzedaje materiały potrzebne do budowy obiektów sportowych, oraz jest właścicielem klubu piłkarskiego ŁKS. Wsparcie finansowe nowego inwestora pozwoliło na zatrudnienie nowych menedżerów. Kluczową zmianą personalną jest pozyskanie Magdy Tuczyńskiej, która została prokurentem i dyrektorem działu obsługi klienta.

Bez Medical Space

Zmiany struktury własnościowej oznaczają, że grupa komunikacyjna MindCap przestała istnieć. W ramach grupy działał dotychczas m.in. White Rabbit. Na zmianę struktury własnościowej miało wpływ przede wszystkim wyjście z  niej Bolesława Dubowskiego i jego firmy marketingu farmaceutycznego Medical Space. Dubowski podjął decyzję o kontynuowaniu swojej działalności samodzielnie. Obecnie ponad połowa udziałów w White Rabbit należy do Moniki Mielczarczyk (managing partner), Agnieszki Wijatkowskiej (udziałowiec niezaangażowany w działalność operacyjną spółki) oraz Marcina Wiśniewskiego (dyrektor kreatywny), pozostała część zaś do Snoxel Ltd. Spółka Touch & Try, która dotychczas również działała w ramach MindCap, specjalizująca się w projektach typu special events, będzie dalej działać, obok White Rabbit.

Rodowód w DFF

Magda Tuczyńska przed przyjściem do White Rabbit pracowała jako managing director w Change Interactive (do kwietnia br.). Była wieloletnim menedżerem w grupie Change, a wcześniej w DougFaberFamily (DFF), agencji, na bazie której powstał Change. W DFF, a potem w Change pracowała również Monika Mielczarczyk, współzałożycielka White Rabbit, która opuściła Change w 2008 r.

Tuczyńska pracuje na nowo utworzonym stanowisku w firmie. Wcześniej kompetencje szefa działu obsługi klienta należały do Moniki Mielczarczyk, która jest managing partnerem i udziałowcem w agencji.

– Dołączenie do zespołu Magdy Tuczyńskiej traktuję jako kolejny etap rozwoju firmy. Jej wiedza i doświadczenie mają mieć przede wszystkim wpływ na zwiększenie naszych kompetencji w zakresie strategii i wykorzystania w komunikacji nowych mediów – mówi Mielczarczyk.

Oprócz Tuczyńskiej do zespołu firmy dołączył ostatnio również Cezary Zieliński, objął stanowisko creative group heada. W ostatnich latach był creative group headem w Momentum Worldwide oraz dyrektorem kreatywnym Saatchi & Saatchi Direct.

Do grona głównych klientów White Rabbit należą: BGŻ, Aster i P4 (marka Play). Ostatnio agencja nawiązała także współpracę z Unileverem (marka Saga), JTI (marka papierosów Winston) i firmą ubezpieczeniową Ergo Hestia.

fot. Krzysztof Plebankiewicz

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.