Cytaty

Walter o telewizji, Wiszowaty o Facebooku, a Smoleń - o sobie.

"Zarówno ja, jak i zespół chcieliśmy robić telewizję bardziej ambitną, zbyt ambitną. To oznaczało kłopoty z zaadaptowaniem się do wymagań widzów” - Mariusz Walter (na zdj.), wiceprezes ITI

"Celem w Facebooku jest liczne, ale indywidualne dotarcie do potencjalnych ambasadorów marki, a nie do klienta masowego, tak jak robi to "zwykła" reklama” - Kamil Wiszowaty, dyr. strategiczny działu cyfrowych mediów w Value Media

"Ojciec mnie przestrzegał, żebym artystą nie zostawał" - Bohdan Smoleń, aktor, kabareciarz

Maciej Florek 2056 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.