Obsidian pozycjonuje się jako doradca marketingowy

Firma Obsidian, część grupy Millward Brown SMG/KRC, chce pozycjonować się jako firma doradztwa strategicznego w zakresie marketingu. Jak zapowiada Piotr...

Firma Obsidian, część grupy Millward Brown SMG/KRC, chce pozycjonować się jako firma doradztwa strategicznego w zakresie marketingu. Jak zapowiada Piotr Łukasiewicz, brand planning director w Obsidian, zespół chce "reaktywować kompetencje konsumenckie i rynkowe". Do tej pory skupiał się na realizacji projektów finansowanych z funduszy unijnych. Obsidian chce oferować strategie wsparte badaniami, na podstawie badań TGI ma opracowywać strategie komunikacji dla marek oraz tworzyć brief dla agencji reklamowych. Piotr Łukasiewicz pracuje w Obsidian od sierpnia 2008 r. Wcześniej był związany z polskim oddziałem sieci agencji reklamowych McCann Erickson jako strategic planning director. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.