At Media reorganizuje struktury i awansuje menedżerów

Dom sprzedaży mediów tematycznych At Media prowadzi reorganizację struktur związaną z rozwojem firmy i rozbudową portfolio obsługiwanych kanałów TV. W...

Dom sprzedaży mediów tematycznych At Media prowadzi reorganizację struktur związaną z rozwojem firmy i rozbudową portfolio obsługiwanych kanałów TV. W związku z rozbudową działu sprzedaży Barbara Klejnons, Aneta Nowicka, Małgorzata Szelenbaum oraz Marta Wiercińska, odpowiedzialne za pracę zespołów sprzedażowych, awansowały na stanowiska sales managerów. Justyna Bednarek oraz Justyna Owczarek odpowiedzialne za pracę zespołów skierowanych do obsługi kanałów telewizyjnych otrzymały promocję na stanowiska account managerów. Wojciech Kowalczyk objął stanowisko marketing managera. W zespołach sprzedażowych promocje objęły stanowiska plannerskie oraz asystenckie. Magdalena Hnatiuk oraz Elżbieta Ożdżyńska-Olszewska zostały senior plannerami. Magdalena Janowska, Marta Kulmińska oraz Monika Staręga zostały plannerami. Do piątego zespołu sprzedażowego kierowanego przez Monikę Wołczyk na stanowiskach plannerów dołączyły Monika Szustkiewicz i Anna Ozdobińska. W ramach działu marketingu i wsparcia sprzedaży wyodrębniono także komórkę odpowiedzialną za działania komunikacyjne firmy. Zespołem pokieruje Aleksandra Kossowska, a Marta Żeglińska na stanowisku specjalisty ds. komunikacji będzie odpowiedzialna za rozwój komunikacji wewnętrznej firmy. Do działu sprzedaży dołączyła Magdalena Cieślik na stanowisko sales executive. Po przerwie do At Media powróciła także Justyna Porębska, channels account. At Media reprezentuje obecnie 43 kanały telewizyjne. (PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.