Katarzyna Kilanowska odpowiada za reklamę w pismach TV Bauera
Katarzyna Kilanowska awansowała na stanowisko kierownika działu reklamy pism telewizyjnych w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer. Nadal będzie bezpośrednio współpracowała z...
Katarzyna Kilanowska awansowała na stanowisko kierownika działu reklamy pism telewizyjnych w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer. Nadal będzie bezpośrednio współpracowała z klientami, jej kompetencje zostały jednak poszerzone o zadania związane z organizacją sprzedaży w dziale. Katarzyna Kilanowska raportuje bezpośrednio do Izabeli Sarneckiej, dyrektora działu reklamy pism telewizyjnych. W Bauerze pracuje od 2005 roku.
Równocześnie Katarzyna Bałdo-Bożek została kierownikiem działu reklamy pism poradniczych. Do grudnia ub.r. pracowała w Axel Springer Polska, ostatnio jako kierownik grupy sprzedaży "Dziennika".
W ramach biura reklamy Bauera na starszego specjalistę ds. reklamy awansował Marcin Jaśkiewicz. Natomiast Paulina Kaczyńska objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy w dziale reklamy pism poradniczo-rozrywkowych. (JD)