Marketerzy korzystają z entuzjazmu towarzyszącego zaprzysiężeniu Baracka Obamy
Marketerzy korzystają z entuzjazmu towarzyszącego zaprzysiężeniu Baracka Obamy, które obędzie się 20 stycznia. Kilka brandów przygotowało specjalne promocje i projekty...
Marketerzy korzystają z entuzjazmu towarzyszącego zaprzysiężeniu Baracka Obamy, które obędzie się 20 stycznia. Kilka brandów przygotowało specjalne promocje i projekty na tę okazję.
Pepsi wysłała do Waszyngtonu swoich brand ambasadorów, którzy będą chodzić po ulicach miasta i rozdawać znaczki z napisami "Hope" i "Change". Z kolei IKEA na waszyngtońskiej stacji metra Grand Union Station urządziła własną wersję Gabinetu Owalnego z Białego Domu, używając do tego swoich mebli. Dunkin' Donuts zaskoczył konsumentów limitowaną edycją pączków pod nazwą Stars and Stripes. ("BrandRepublic")