FireFly Creation autorem promocji marki Winiary

Pod hasłem "Kochanie przez gotowanie" trwa promocja konsumencka wszystkich produktów marki Winiary należącej do Nestle Polska. Kampania obejmuje internet (www.kochanieprzezgotowanie.pl),...

Pod hasłem "Kochanie przez gotowanie" trwa promocja konsumencka wszystkich produktów marki Winiary należącej do Nestle Polska.

Kampania obejmuje internet (www.kochanieprzezgotowanie.pl), telewizję, radio, prasę i field marketing. Wszystkie kanały dotarcia łączy przekaz o tym, że gotujemy nie dla siebie, ale z miłości do rodziny, zdobywamy cenne nagrody nie dla siebie, ale z miłości do rodziny.

Logo "Kochanie przez gotowanie" jest widoczne na wszystkich formach reklamowych i produktach Winiar. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja FireFly Creation należąca do grupy FireFly. Przy wybranych działaniach współpracowała agencja Brain. Kampania potrwa do 29 marca. (TWI)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.