CR Media Consulting wprowadza nowy Radio Planner
CR Media Consulting (Internet Group SA) wprowadza Radio Planner, nowe oprogramowanie służące do planowania kampanii radiowych. Radio Planner pracuje na...
CR Media Consulting (Internet Group SA) wprowadza Radio Planner, nowe oprogramowanie służące do planowania kampanii radiowych. Radio Planner pracuje na danych słuchalności Radio Tracka (Millward Brown SMG/KRC) i pozwala na badanie radia według zmiennych w różnych konfiguracjach. Podstawowymi są: parametry zasięgowe (tygodniowy, dzienny, średni rating, średni czas słuchania, udział w rynku) oraz parametry efektywności finansowej dla danej stacji, uwzględniające tzw. affinity index - dopasowanie grupy docelowej wybranej stacji do pożądanego przez klienta targetu oraz strukturę słuchaczy stacji według wszechstronnych zmiennych społeczno-demograficznych. Radio Planner optymalizuje planowane w radiu kampanie z uwzględnieniem: celów założonych przez klienta, budżetu kampanii, grupy docelowej, wymaganej częstotliwości emisji, oczekiwanych parametrów kampanii, preferowanych pasm aktywności itp. (DD)