Zmiany w strukturze Data Solutions; w ofercie więcej analityki

Agencja marketingu relacji Data Solutions zmieniła swoje struktury. Zespół obsługi klienta i kreacji został podzielony na dwie osobne jednostki biznesowe....

Agencja marketingu relacji Data Solutions zmieniła swoje struktury. Zespół obsługi klienta i kreacji został podzielony na dwie osobne jednostki biznesowe. Pierwsza obsługuje takich klientów, jak: Imperial Tobacco, Citroen, Kompania Piwowarska i Navo, druga - Nestle, Zelmer, Sara Lee, Nivea i Dr. Oetker. Zmiana ma usprawnić obsługę klienta w agencji, która ostatnio znacznie się powiększyła.

Dodatkowo dział strategii został przekształcony w dział innowacji i analiz. Będzie on odpowiedzialny za kreowanie mechaniki projektów marketingu relacji, planowanie strategiczne, działania w internecie i data mining, czyli analizę danych. Właśnie na usługi związane z analizą danych w bazach klienta agencja chciałaby położyć większy nacisk w br.

W 2008 r. ok. 70 proc. przychodów firmy pochodziło z marketingu relacji, a ok. 20 proc. - z akcji wizerunkowych, Pozostałe usługi to fulfillment i IT. Agencja zakłada, że marketing relacji w br. będzie generował ok. 80 proc. przychodów. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.