Problemy z tłumaczeniem "Coke Side of Life" przyczyną launchu nowej kampanii Coca-Coli
Menedżerowie Coca-Coli przyznają, że nowa kampania "Open Happiness" została wprowadzona, bo poprzednia była trudno adaptowalna na inne rynki. Dotychczas marketer...
Menedżerowie Coca-Coli przyznają, że nowa kampania "Open Happiness" została wprowadzona, bo poprzednia była trudno adaptowalna na inne rynki. Dotychczas marketer używał hasła "Coke Side of Life", które trudno było przetłumaczyć, a dodatkowo jego perswazyjne działanie nie zostało ocenione zbyt wysoko.
"Open Happiness" ma być ideą znacznie prostszą, zrozumiałą i ma apelować do przyjemności płynącej z picia Coca-Coli. W USA pojawiają się właśnie pierwsze spoty nowej kampanii, kolejne będą miały swoją premię podczas Super Bowl i rozdania Oscarów. Autorem kampanii jest agencja Wieden & Kennedy. Projekt ma być adaptowany na ponad 200 rynków. ("Advertising Age")