Pentagon Research: sponsoring sportowy w Polsce w 2008 r. wart 1,65 mld zł

Według firmy badawczej Pentagon Research łączna wartość ekspozycji sponsorów sportu w telewizji w 2008 r. wyniosła 1,65 mld zł. W...

Według firmy badawczej Pentagon Research łączna wartość ekspozycji sponsorów sportu w telewizji w 2008 r. wyniosła 1,65 mld zł. W stosunku do roku poprzedniego jest to wzrost o 68 proc. Najwięcej ekspozycji sponsorów wyemitowano w stacjach Polsatu (1,03 mln ekspozycji). Najsilniej eksponowane wokół sportu marki w 2008 r. to: Plus, Telekomunikacja Polska, Puma, Lotos i Adidas.

Wartość ekspozycji wszystkich sponsorów sportu w TVP1 wyniosła 604 mln zł, w TVP2 - 236 mln zł, w Polsacie - 222 mln zł, a w Polsacie Sport - 218 mln zł. Najsilniej wspierane przez reklamodawców dyscypliny to: piłka nożna, skoki narciarskie i siatkówka mężczyzn. (PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.