Negocjacje dla Wrigley i Marsa podzielone między MediaCom i Media Direction
Mars i Wrigley zakończyły porównanie ofert, którego celem był wybór partnera do przeprowadzenia negocjacji kosztu zakupu mediów. Jak wynika z...
Mars i Wrigley zakończyły porównanie ofert, którego celem był wybór partnera do przeprowadzenia negocjacji kosztu zakupu mediów. Jak wynika z naszych informacji, negocjacje z jedną z komercyjnych stacji w imieniu obu marketerów poprowadzi Media Direction OMD, z drugą - MediaCom. Pozostałe media mają być negocjowane bez zmian, tj. MediaCom poprowadzi rozmowy z mediami w imieniu swojego klienta Marsa, a Media Direction OMD - w imieniu Wrigleya.
Przypomnijmy, że nowe rozwiązania w zakresie mediów są konsekwencją przejęcia Wrigley przez Marsa, do którego doszło wiosną ub.r. Marketerzy nie skonsolidowali na razie planowania i zakupu w jednej agencji, prawdopodobnie do końca br. nie zajdą zmiany w tym zakresie. (JN)