Branża digital signage powołała swoje stowarzyszenie

Powstało Polish Digital Signage Association (PDSA), stowarzyszenie integrujące firmy działające w segmencie digital signage. PDSA ma propagować nowe medium wśród...

Powstało Polish Digital Signage Association (PDSA), stowarzyszenie integrujące firmy działające w segmencie digital signage. PDSA ma propagować nowe medium wśród reklamodawców, wypracowywać standardy obowiązujące w branży oraz bronić praw jego członków. W stowarzyszeniu łączy siły kilkanaście firm, wciąż trwają rozmowy z kolejnymi.

Prezesem PDSA został Michał Moszyński, dyrektor marketingu i sprzedaży w Pol-Tv Multimedia, która jednocześnie jest dostawcą systemów pomiaru i operatorem systemów digital signage w obiektach komunikacyjnych (dworce, porty lotnicze). (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.