Kampania Coca-Coli "Open Happiness" u nas najwcześniej za rok

Nowa globalna platforma komunikacyjna Coca-Coli "Open Happiness" będzie miała swoją premierę w Polsce najwcześniej w 2010 r. - Nasze plany...

Nowa globalna platforma komunikacyjna Coca-Coli "Open Happiness" będzie miała swoją premierę w Polsce najwcześniej w 2010 r. - Nasze plany marketingowe na ten rok są zamknięte - mówi Katarzyna Borucka, dyrektor ds. wizerunku firmy, kontaktów zewnętrznych i komunikacji. W tym roku marketer będzie realizował m.in. program lojalnościowy Zapunktowani.pl i program muzyczny związany z Coke Live Music Festival.

Kampania "Open Happiness" autorstwa agencji Wieden & Kennedy ma zastąpić obecną "Coke's Side of Life". W Polsce występowała ona pod nazwą "Po radosnej stornie życia". Globalni menedżerowie Coca-Coli stwierdzili, że "Coke's Side of Life" to hasło, które trudno na wielu rynkach przetłumaczyć, a dodatkowo ma słabą moc perswazyjną. Wad tych ma być pozbawione nowe hasło.

Jeżeli dojdzie do premiery nowej kampanii Coca-Coli w Polsce w 2010 r., to być może stanie się to jednocześnie z relaunchem Pepsi. Nowe logo i opakowania Pepsi pojawiły się już w USA. Na adaptację czekają obecnie także inne rynki. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.