AOL zwolni 700 osób, prognozuje mniejsze wpływy z e-reklamy
Należąca do koncernu Time Warner firma AOL, dostawca usług internetowych, zwolni w najbliższym czasie 700 osób, czyli ok. 10 proc....
Należąca do koncernu Time Warner firma AOL, dostawca usług internetowych, zwolni w najbliższym czasie 700 osób, czyli ok. 10 proc. zatrudnionych. Ma to być ostatnia fala zwolnień w spółce. Redukcje mają związek z kryzysem na rynku reklamy.
Randy Falco, CEO AOL, ogłosił pracownikom, że zwolnienia będą trwały przez kilka najbliższych miesięcy i będą dotyczyły głównie zatrudnionych w Stanach Zjednoczonych. Dodał, że w 2009 r. w celu zminimalizowania zwolnień nie zostaną wypłacone premie. Powiedział też, że reklamodawcy zmniejszyli wydatki na reklamę online o setki milionów dolarów. Analitycy przewidują, że przychody AOL z reklam zmniejszą się w br. o ok. 12 proc. ("BrandRepublic")