Euro RSCG Warsaw wygrało w przetargu Wilbo

Wilbo, producent konserw rybnych, zakończył przetarg reklamowy dotyczący strategii i kreacji marek Neptun (konserwy rybne) i Dal Pesca (owoce morza...

Wilbo, producent konserw rybnych, zakończył przetarg reklamowy dotyczący strategii i kreacji marek Neptun (konserwy rybne) i Dal Pesca (owoce morza i mrożone ryby). Budżet marketera trafił do Euro RSCG Warsaw, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wojciech Borowski, CEO Euro RSCG, nie chciał komentować tych doniesień, nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami Wilbo.

Wilbo chce być w tym roku aktywne marketingowo, co ma się przejawiać nowymi produktami pod marką Neptun oraz działaniami reklamowymi nastawionymi na wzmocnienie wizerunku brandów Neptun i Dal Pesca. Marka Neptun ma wkrótce przejść repozycjonowanie.

Wilbo prowadziło przetarg reklamowy w marcu ub.r. (DS "MMP" z 19 marca ub.r.), ale jego zwycięzca nie został podany. Kolejny przetarg był rozpisany w listopadzie 2008 r. (patrz DS "MMP" z 26 listopada ub.r.). Wcześniej projekty dla Wilbo realizowało Studio DN. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.