BBH odpowiada za budżet reklamowy Heinekena na Wyspach

Heineken powierzył swój brytyjski budżet reklamowy agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH) bez przetargu. Dotychczas obsługa tego biznesu była w rękach...

Heineken powierzył swój brytyjski budżet reklamowy agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH) bez przetargu. Dotychczas obsługa tego biznesu była w rękach agencji The Red Brick Road. BBH będzie odpowiadać za wszystkie działania reklamowe na terenie Wielkiej Brytanii, a przy budżecie międzynarodowym pozostaje The Red Brick Road, który pozyskał ten biznes w 2006 r.

BBH startowała w przetargu na globalną obsługę reklamową Heinekena pod koniec ub.r. Przygotowała wtedy dla marketera koncept kreatywny odpłatnie. Przypuszcza się, że o to samo poproszono The Red Brick Road i Wieden & Kennedy Amsterdam, agencje odpowiedzialne za międzynarodowy budżet reklamowy Heinekena. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.