Fiat jednak w Maxusie, agencja tworzy zespół

Maxus przejmuje obsługę mediową Fiata. W wyniku rozmów polskiego oddziału z centralą w Turynie postanowiono, że Polska dostosuje się do...

Maxus przejmuje obsługę mediową Fiata. W wyniku rozmów polskiego oddziału z centralą w Turynie postanowiono, że Polska dostosuje się do wyniku międzynarodowego przetargu Fiata. Zwyciężyło w nim GroupM, którego agencje przejmują biznes od Starcom MediaVest, partnera mediowego Fiata od 15 lat.

W Polsce budżet Fiata, topowego reklamodawcy z branży moto, przejmuje Maxus. Agencja tworzy już osobny zespół do obsługi tego klienta, ma zrekrutować ok. pięciu nowych pracowników. (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.