Rekordowa oglądalność reklam TV w Wielkiej Brytanii

Rok 2008 był w Wielkiej Brytanii rekordowy pod względem liczby oglądanych reklam w telewizji. Statystyczny widz brytyjski oglądał 42 reklamy...

Rok 2008 był w Wielkiej Brytanii rekordowy pod względem liczby oglądanych reklam w telewizji. Statystyczny widz brytyjski oglądał 42 reklamy każdego dnia. W minionym roku każdy telewidz oglądał reklamy przez 16 godzin i 24 minuty tygodniowo. To o 36 minut więcej niż w 2007 r. Dane pochodzą z BARB - Broadcasters' Audience Research Board. Nie zawierają informacji na temat telewizji oglądanej w ramach usługi "na życzenie". ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.