Initiative planuje odbudowę 40-50 proc. obrotów w 2009 r.

Initiative Media Warszawa zakłada odbudowę 40-50 proc. obrotów utraconych po odejściu Grupy TP do Mediaedge:cia. Taki plan na 2009 rok...

Initiative Media Warszawa zakłada odbudowę 40-50 proc. obrotów utraconych po odejściu Grupy TP do Mediaedge:cia. Taki plan na 2009 rok ma realizować po restrukturyzacji (patrz DS "MMP" z 21 stycznia br.) ukierunkowanej m.in. na wzmocnienie procesu new business.

Marcin Dec, CEO Initiative, zapowiada na 2009 rok m.in. znaczną rozbudowę kompetencji Fastbridge, departamentu internetowego Initiative i Brand Connection, a także poszerzenie oferty strategicznej.

W portfolio klientów IM są m.in.: Lukas Bank, Millennium Bank, PSA. (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.