Innovations kupuje media do startującej kampanii PiS

Innovations, powołany kilka miesięcy temu dom mediowy, planuje i kupuje media do nowej kampanii Prawa i Sprawiedliwości. Wcześniej tego klienta...

Innovations, powołany kilka miesięcy temu dom mediowy, planuje i kupuje media do nowej kampanii Prawa i Sprawiedliwości. Wcześniej tego klienta obsługiwała agencja SPC House of Media, w której pracował Michał Szeptycki, obecnie szef Innovations. Wiceprezesem Innovations jest Lechosław Olszewski, jednocześnie prezes Metropolis - firmy, która, jak wynika z naszych informacji, w poprzednich latach kupowała outdoor do kampanii PiS. Nie udało nam się skontaktować z szefami Innovations, by potwierdzić informację o współpracy z Prawem i Sprawiedliwością ani ustalić, czy jej nawiązanie było poprzedzone przetargiem.

Kampania, która właśnie rusza, wykorzystuje telewizję oraz outdoor. Spot został zrealizowany według pomysłu Michała Kamińskiego, rzecznika prasowego prezydenta Lecha Kaczyńskiego, i Adama Bielana, rzecznika prasowego PiS. Reklama ma prezentować "nowe otwarcie" partii. Motywem przewodnim jest hasło "Czyny, nie cuda", które nawiązuje do kampanii wyborczej Platformy Obywatelskiej. W spocie występują: Joanna Kluzik-Rostkowska, Aleksandra Natalli-Świat oraz Grażyna Gęsicka, ministrowie i przedstawiciele rządu z czasów, kiedy PiS był u władzy. W finale spotu, który przytacza sukcesy rządu PiS, pojawia się Jarosław Kaczyński. (JN, AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.