Puma zwiększa w tym roku budżet i szykuje dwie duże wizerunkowe kampanie

Puma Polska zamierza w tym roku zwiększyć swoje wydatki marketingowe o około 20 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Firma...

Puma Polska zamierza w tym roku zwiększyć swoje wydatki marketingowe o około 20 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Firma chce osiągnąć mniej więcej 30-proc. wzrost sprzedaży, głównie za sprawą lifestyle'owych kolekcji odzieżowych.

W tym roku firma planuje dwie duże kampanie wizerunkowe - w pierwszym i drugim półroczu oraz szereg innych działań reklamowych, w tym m.in. kampanię związaną z 10-leciem współpracy z Formułą 1. W ramach tej współpracy Puma sprzedaje kolekcję Ferrari, która jest jedną z najlepiej sprzedających się linii.

Kampanie reklamowe w mediach w Polsce koordynuje ZenithOptimedia. Dokładna wartość budżetu reklamowego nie została podana. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.