Nick Brien i Tim Bell w jury Cannes

Nick Brien, president i chief executive Mediabrands (Interpublic Group), będzie przewodniczącym jury w kategorii Media w czasie tegorocznego festiwalu Cannes...

Nick Brien, president i chief executive Mediabrands (Interpublic Group), będzie przewodniczącym jury w kategorii Media w czasie tegorocznego festiwalu Cannes Lions.

Jednocześnie zmieni się nieco formuła oceniania prac w tej kategorii: 35 proc. oceny będą stanowić strategia, insight i pomysł, 30 - egzekucja kreatywna, 35 - osiągnięte wyniki.

Przewodniczącym jury PR w Cannes będzie Tim Bell. Bell jest prezesem i głównym udziałowcem Chime Communications Plc, holdingu notowanego na londyńskiej giełdzie. Holding ten jest właścicielem Bell Pottinger Communications (dawniej Lowe Bell), jego siostrzana agencja reklamowa zaś to VCCP.

56. Międzynarodowy Festiwal Reklamy Golden Lions odbędzie się w Cannes w dniach 21-27 czerwca 2009 r.

("Media & Marketing Global")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.