BAT ujednolica opakowania Pall Malli

British American Tobacco Polska zmienia szatę graficzną opakowań papierosów Pall Mall. Pretekstem do tego są 110. urodziny brandu. Dodatkowo nowa...

British American Tobacco Polska zmienia szatę graficzną opakowań papierosów Pall Mall. Pretekstem do tego są 110. urodziny brandu. Dodatkowo nowa paczka ma być odpowiedzią na oczekiwania konsumentów. Z przeprowadzonych badań wynika bowiem, że chcą oni, aby marka Pall Mall była bardziej wyrazista i czytelna. Od tej pory w Polsce i na całym świecie Pall Mall king size będzie wyglądać tak samo. Cztery kolory paczek (czerwony, granatowy, pomarańczowy i zielony) mają umożliwić konsumentom łatwiejsze zidentyfikowanie ulubionego wariantu.

Projekt nowych opakowań został opracowany przez centralę British American Tobacco. Do końca br. zostanie wprowadzony na 120 rynkach na świecie.

Zarówno zmiana szaty graficznej, jak i obchody 110-lecia istnienia marki będą wspierane działaniami w punktach sprzedaży, w internecie oraz poprzez promocje w kanale HoReCa i reklamy w prasie branżowej. (BG, MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.