Land Rover prowadzi rozmowy z agencjami

Land Rover prowadzi rozmowy z agencjami na temat obsługi globalnego budżetu reklamowego. Dotychczas obsługiwała go należąca do WPP agencja RKCR/Y&R....

Land Rover prowadzi rozmowy z agencjami na temat obsługi globalnego budżetu reklamowego. Dotychczas obsługiwała go należąca do WPP agencja RKCR/Y&R.

Nie wiadomo, czy do rozmów zaproszono również pracującą dla Land Rovera agencję BTL Wunderman i obsługującego go mediowo Mindshare (także z WPP Group).

Nie wiadomo również, czy Land Rover rozpisze oficjalny przetarg. Przedstawiciele koncernu mówią, że nie mają takich planów. Chcą jednak sprawdzić jakość i wartość usług świadczonych przez agencje obecnie go obsługujące. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.