Według szefów agencji reklamowych budżety ich klientów spadną o 15 proc.

Jak wynika z badania przeprowadzonego w Denver podczas spotkania Worldwide Partners Inc., 70 proc. biorących w nim udział szefów agencji...

Jak wynika z badania przeprowadzonego w Denver podczas spotkania Worldwide Partners Inc., 70 proc. biorących w nim udział szefów agencji reklamowych spodziewa się w br. obniżki budżetów swoich klientów. Skala tych obniżek została określona na średnio 15 proc. w stosunku do 2008 r. Połowa badanych uważa, że pierwszych symptomów polepszania się sytuacji na rynku będzie można spodziewać się najwcześniej za 18 miesięcy.

W badaniu brało udział 83 przedstawicieli agencji reklamowych (głównie CEO) ze wszystkich kontynentów. Spotkanie odbyło się 12 stycznia br. ("WARC")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.