Jacek Balicki, szef marketingu, odchodzi z Play
Jacek Balicki, chief marketing officer i członek zarządu P4, operatora sieci komórkowej Play, który kierował marketingiem spółki w zasadzie od...
Jacek Balicki, chief marketing officer i członek zarządu P4, operatora sieci komórkowej Play, który kierował marketingiem spółki w zasadzie od początku jej funkcjonowania, rozstaje się z firmą. Jego dalsze plany zawodowe nie są na razie znane.
Zastępcą Balickiego w randze deputy marketing directora jest Bartosz Dobrzyński, który przeszedł do Play w sierpniu ub.r. z Grupy Telekomunikacji Polskiej, gdzie był szefem marketingu Orange (PTK Centertel).
Jacek Balicki pełnił funkcję szefa marketingu w randze członka zarządu od początku funkcjonowania P4, czyli od połowy 2006 r. Wcześniej był dyrektorem generalnym agencji reklamowej BBDO Warszawa i prezesem grupy BBDO w Polsce, a poprzednio dyrektorem generalnym agencji G7. (MB)