Dariusz Karłowicz odpowiada za strategię, a Michał Podogrodzki - za komunikację Allianz Banku

Dariusz Karłowicz, który jako dyrektor zarządzający odpowiada za marketing grupy ubezpieczeniowej Allianz Polska, będzie też odpowiedzialny za marketing uruchomionej niedawno...

Dariusz Karłowicz, który jako dyrektor zarządzający odpowiada za marketing grupy ubezpieczeniowej Allianz Polska, będzie też odpowiedzialny za marketing uruchomionej niedawno części bankowej grupy, czyli Allianz Banku. Za komunikację marketingową banku odpowiadać będzie natomiast Michał Podogrodzki, dyrektor komunikacji marketingowej Allianz Polska.

Grupa rozstrzygnęła właśnie przetarg na przygotowanie kampanii reklamowej nowego banku, który wygrała agencja reklamowa DDB, pokonując trzech konkurentów: Change Communications, Publicis oraz Team One. Zwycięska agencja przygotowała już wcześniej projekt strategii komunikacji marketingowej dla Allianz Banku (był to rezultat wcześniejszego przetargu).

Allianz zakończył natomiast współpracę z agencją PZL, która pracuje obecnie dla Alior Banku (uruchomiony w listopadzie ub.r. bank stworzony przez włoską grupę Carlo Tassara). PZL pracował dla Allianz Polska od 2006 r. - przygotowywał kampanie reklamowe dotyczące ubezpieczeń. Według naszych informacji w tym roku Allianz zamierza się skupić na komunikacji reklamowej swojego banku i nie planuje dużego wsparcia reklamowego oferty ubezpieczeniowej.

W zakresie planowania i zakupu mediów dla grupy Allianz Polska pracuje dom mediowy Starcom. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.