Trzech creative group headów w nowej strukturze działu kreacji DDB
W agencji DDB zmieniła się struktura działu kreacji, która dotychczas zdaniem Dariusza Zatorskiego, dyr. kreacji, była zbyt płaska (o planach...
W agencji DDB zmieniła się struktura działu kreacji, która dotychczas zdaniem Dariusza Zatorskiego, dyr. kreacji, była zbyt płaska (o planach tych zmian w dziale kreacji agencji informowaliśmy już w DS "MMP" z 25 września ub.r.). Nowe w strukturach stanowiska creative group head objęli: Zuzanna Duchniewska (wcześniej senior art director), Piotr Grzelak (senior copywriter) oraz Johan Ohlson (senior art director).
Duchniewska i Grzelak są teamem od 2002 r. i od początku współpracy tworzą projekty dla McDonald's. Jako creative group head wraz ze swoim zespołem kreatywnym w dalszym ciągu będą odpowiedzialni za obsługę McDonald's oraz za kreacje i koordynacje projektów innych klientów.
Johan Ohlson dołączył do agencji w połowie 2008 r., koordynuje prace zespołu kreatywnego obsługującego m.in. Wrigley (Airwaves) i Dębowe. (AMS)