22 kanały dołączyły do sieci AdRadio

AdRadio, internetowa sieć stacji radiowych należąca do CR Media Consulting (spółka zależna Internet Group SA), zwiększyła zasięg, włączając do oferty...

AdRadio, internetowa sieć stacji radiowych należąca do CR Media Consulting (spółka zależna Internet Group SA), zwiększyła zasięg, włączając do oferty 22 kanały radiowe Fotka.fm (serwisu należącego do portalu Fotka.pl). Łączna liczba stacji radiowych w AdRadio wynosi obecnie 166. Jak twierdzą przedstawiciele sieci, jej zasięg znacznie przewyższa obecnie poziom naziemnej stacji ponadregionalnej.

AdRadio oferujące klientom możliwość przeprowadzenia zintegrowanej i precyzyjnej w dotarciu kampanii w wielu rozgłośniach internetowych jednocześnie. (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.