Netizens i G7 autorami kampanii walentynkowej Tic Taca
Agencje Netizens i G7 przygotowały dla Ferrero Polska kampanię walentynkową marki Tic Tac. Osią kampanii jest strona Tictac.pl, która umożliwia...
Agencje Netizens i G7 przygotowały dla Ferrero Polska kampanię walentynkową marki Tic Tac.
Osią kampanii jest strona Tictac.pl, która umożliwia internautom wyreżyserowanie własnej, animowanej kartki walentynkowej. Agencja interaktywna Netizens przygotowała generator, dzięki któremu ułożone przez użytkownika życzenia są wyśpiewywane przez głos damski lub męski.
Według przedstawicieli agencji to pierwsza aplikacja na polskim rynku pozwalająca na tak dogłębną personalizację treści – począwszy od zdjęcia użytkownika pojawiającego się w postaciach, przez wybór postaci i tła w kilku kadrach animacji, wyboru podkładu muzycznego, kończąc na stworzeniu własnych, wyśpiewanych przez lektora życzeń. Ponadto na rynku pojawią się promocyjne czteropaki Tic Tac z dołączoną nagrodą: serduszkiem zawieszką na telefon i kodem, który po wpisaniu na stronie powiększa możliwości generatora o dodatkowe elementy graficzne do wykorzystania w kartce.
Na potrzeby akcji przygotowano też film reklamowy, który wykorzystując kreacje Netizens, wyprodukowała agencja reklamowa G7. Promocja będzie też wspierana działaniami ATL i BTL na terenie całej Polski.
To pierwsza w tym roku promocja marki Tic Tac wykorzystująca internet jako jedno z głównych mediów. Planowane są kolejne realizacje. Długoterminowym celem Ferrero Polska jest zbudowanie silnego wizerunku marki Tic Tac w internecie. Za zakup mediów odpowiada Carat Polska.
Netizens zdobyła zlecenie po wygranym przetargu. To pierwsza realizacja agencji dla tego klienta. (TWI)