Władze Łodzi szukają agencji do opracowania strategii programowo-promocyjnej

Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi rozpoczęło przetarg na opracowanie strategii programowo-promocyjnej w związku z ubieganiem...

Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi rozpoczęło przetarg na opracowanie strategii programowo-promocyjnej w związku z ubieganiem się przez Łódź o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016 r. Zwycięska agencja zajmie się również realizacją tej strategii. Koncepcja strategii ma obejmować propozycje programu wydarzeń kulturalnych oraz działań merytorycznych istotnych dla miasta w okresie starań o przyznanie tytułu. Warunkiem udziału w konkursie jest wpłata wadium w wysokości 20 tys. zł. Przetarg trwa do drugiej połowy lutego br. (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.