TBWA/PR przygotuje kampanię dla AntiAging Institute

Agencja TBWA/PR rozpoczęła współpracę z firmą AntiAging Institute, która koncentruje się na promocji zdrowego stylu życia, oferując rozwiązania w celu...

Agencja TBWA/PR rozpoczęła współpracę z firmą AntiAging Institute, która koncentruje się na promocji zdrowego stylu życia, oferując rozwiązania w celu poprawy kondycji fizycznej i samopoczucia. Agencja odpowiedzialna jest za kampanię PR wspierającą wprowadzenie na polski rynek swopperów - ergonomicznych i designerskich siedzisk dla dzieci służących kształtowaniu prawidłowej postawy kręgosłupa. Projekt adresowany jest głównie do mediów parentingowych, kobiecych, lifestyle'owych, zdrowotnych i wnętrzarskich.

TBWA/PR jest pierwszą agencją obsługującą AntiAging Institute w zakresie działań PR. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.