Chrysler ogranicza reklamy prasowe na rzecz radia i internetu

Chrysler Polska modyfikuje mediamiks tegorocznej komunikacji marketingowej. Jak mówi Alicja Majewska, Chrysler Jeep Dodge CRM, marketing & communications, firma przewiduje...

Chrysler Polska modyfikuje mediamiks tegorocznej komunikacji marketingowej. Jak mówi Alicja Majewska,

Chrysler Jeep Dodge CRM, marketing & communications, firma przewiduje mocne stargetowanie tych działań. - Jednocześnie zamierzamy mniej niż w latach ubiegłych przeznaczyć wydatków na prasę na rzecz komunikacji internetowej i radia - mówi. Nie zdradza jednak wielkości zaplanowanych na działania reklamowe nakładów.

Wśród nowości w ofercie Chryslera na polskim rynku znajdą się w tym roku model Chrysler Grand Voyager w tzw. wersji jubileuszowej oraz model Dodge Caliber (dostępny od września). (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.