Audi zwiększa nakłady na reklamę w USA

Koncern Audi zwiększa tegoroczne wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych. Będą one wyższe o ok. 15-20 proc. od ubiegłorocznych. Zintensyfikowanie działań...

Koncern Audi zwiększa tegoroczne wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych. Będą one wyższe o ok. 15-20 proc. od ubiegłorocznych. Zintensyfikowanie działań reklamowych ma pomóc koncernowi zwiększyć świadomość marki na rynku amerykańskim.

Audi rozpocznie realizację tegorocznych działań marketingowych od emisji 60-sekundowego telewizyjnego spotu reklamowego przy Super Bowl promującego nowy model A6. W telewizji podczas gali oscarowej promowany będzie też nowy SUV Audi Q5.

Według danych Nielsen Monitor-Plus Audi w USA znacznie zwiększyło w 2008 r. wydatki na reklamy - do 90 mln dol. z 35 mln dol. w 2007 r. ("WARC")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.