Media Regionalne chcą w tym roku generować 10 proc. przychodów z internetu

Tegoroczna strategia biznesowa Mediów Regionalnych zakłada osiągnięcie z internetu 10 proc. udziału w całkowitych przychodach reklamowych grupy. Na koniec ub.r....

Tegoroczna strategia biznesowa Mediów Regionalnych zakłada osiągnięcie z internetu 10 proc. udziału w całkowitych przychodach reklamowych grupy. Na koniec ub.r. ich poziom stanowił około 4 proc.

Jak przekazał Andrzej Pestkowski, krajowy dyrektor rozwoju biznesu, wiceprezes Mediów Regionalnych, wypracowaniu planowanego wyniku podporządkowane są prace nad serwisami tematycznymi, serwisem ogłoszeniowym oraz budowanie rozwiązań na styku internetu i prasy tradycyjnej.

W regionach funkcjonują już zespoły poświęcone sprzedaży online oraz uruchomione niedawno biuro reklamy internetowej, które ma za zadanie dotarcie do budżetów zasięgowych. Dokładna wartość przychodów grupy za ub.r. nie została podana. Według danych spółki (na podstawie Expert Monitora) od stycznia do września ub.r. przychody reklamowe dziewięciu płatnych tytułów prasowych wydawnictwa wyniosły ok. 140 mln zł (bez autopromocji). (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.