Trzy agencje w przetargu na markę Hit

The Lorenz Bahlsen Snack-World zaprosił trzy agencje do przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną ciastek marki Hit - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do...

The Lorenz Bahlsen Snack-World zaprosił trzy agencje do przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną ciastek marki Hit - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do agencji wysłano zapytanie ofertowe, na podstawie ofert wybrano trzy z nich. Nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami marketera w celu uzyskania nazw agencji i innych szczegółów dotyczących przetargu. Nie udało nam się ustalić, która agencja do tej pory odpowiadała za reklamową obsługę marki. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.