Zmiany szefów marketingu OTC w Leku Polska i Polpharmie
Marcin Kubajczyk został dyrektorem marketingu OTC w firmie farmaceutycznej Lek Polska. Przejął obowiązki Przemysława Dydycza, który był szefem OTC przez...
Marcin Kubajczyk został dyrektorem marketingu OTC w firmie farmaceutycznej Lek Polska. Przejął obowiązki Przemysława Dydycza, który był szefem OTC przez około dwa lata. Kubajczyk pracował ostatnio jako dyrektor marketingu Hoop Polska. Wcześniej przez siedem lat był związany z US Pharmacią, ostatnio jako marketing manager ds. rozwoju.
Przemysław Dydycz z Leku Polska przeszedł do Polpharmy, gdzie objął stanowisko dyrektora OTC. Zastąpił tam Jerzego Mahorowskiego, który pracował w Polpharmie od jesieni 2007 roku. Dydycz przejmie teraz pieczę nad działaniami marketingowymi leków sprzedawanych bez recepty. (JN)