Zmiany szefów marketingu OTC w Leku Polska i Polpharmie

Marcin Kubajczyk został dyrektorem marketingu OTC w firmie farmaceutycznej Lek Polska. Przejął obowiązki Przemysława Dydycza, który był szefem OTC przez...

Marcin Kubajczyk został dyrektorem marketingu OTC w firmie farmaceutycznej Lek Polska. Przejął obowiązki Przemysława Dydycza, który był szefem OTC przez około dwa lata. Kubajczyk pracował ostatnio jako dyrektor marketingu Hoop Polska. Wcześniej przez siedem lat był związany z US Pharmacią, ostatnio jako marketing manager ds. rozwoju.

Przemysław Dydycz z Leku Polska przeszedł do Polpharmy, gdzie objął stanowisko dyrektora OTC. Zastąpił tam Jerzego Mahorowskiego, który pracował w Polpharmie od jesieni 2007 roku. Dydycz przejmie teraz pieczę nad działaniami marketingowymi leków sprzedawanych bez recepty. (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.