Monika Szadkowska-Jurek szefem działu promocji Momentum Worldwide

Monika Szadkowska-Jurek objęła stanowisko dyrektora działu promocji (nowej komórki wyodrębnionej z działu client service mającej zajmować się egzekucją projektów promocyjnych)...

Monika Szadkowska-Jurek objęła stanowisko dyrektora działu promocji (nowej komórki wyodrębnionej z działu client service mającej zajmować się egzekucją projektów promocyjnych) w agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide. Będzie nadzorowała pracę zespołów zajmujących się klientami agencji.

Do Momentum Worldwide przeszła z agencji San Markos, gdzie na stanowisku group account directora zajmowała się działaniami new business oraz opieką nad takimi klientami, jak: Gadu-Gadu, RWE Stoen, Budimex, Multikino, Olympus i Sony. Przedtem zajmowała stanowisko account directora w Saatchi & Saatchi, gdzie w 2000 r. zaczynała karierę w branży reklamowej. Przez siedem lat pracy w tej agencji (w tym dwa lata w filii w Budapeszcie) pracowała z takimi klientami, jak: P&G, Millennium Bank, Visa, Sony czy Puma. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.