McCann stracił globalny budżet Intela

Producent mikroprocesorów Intel zdecydował o przeniesieniu swojego globalnego budżetu kreatywnego z agencji McCann Erickson Worldwide do mniejszej, niezależnej agencji Venables,...

Producent mikroprocesorów Intel zdecydował o przeniesieniu swojego globalnego budżetu kreatywnego z agencji McCann Erickson Worldwide do mniejszej, niezależnej agencji Venables, Bell & Partners z San Francisco. Ten ruch, choć dla rynku był zaskoczeniem, wpisuje się w strategię Intela, aby odpowiedzialności za poszczególne budżety reklamowe nie powierzać już jednej dużej sieci (marketer określa to zasadą relacji "open-source").

Budżet kreatywny Intela szacuje się na 50-150 mln dol. Intel nie potwierdził wysokości budżetu na 2009 r. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.