Paul Johnson pokieruje globalnym marketingiem Endemola

Paul Johnson obejmie nowo utworzone stanowisko global head of marketing & brand partnerships w firmie producenckiej Endemol. Johnson był ostatnio...

Paul Johnson obejmie nowo utworzone stanowisko global head of marketing & brand partnerships w firmie producenckiej Endemol. Johnson był ostatnio szefem działu TV w Reed Midem, spółce organizującej coroczne targi telewizyjne w Cannes (MIPCOM i MIPTV). W Endemolu będzie odpowiedzialny za budowanie relacji partnerskich z globalnymi markami oraz projekty branded content. Paul Johnson będzie pracował w londyńskim biurze Endemola i bezpośrednio podlegać prezesowi oraz CEO Endemol Group Ynonowi Kreizowi. Nowy szef marketingu współpracować będzie z Marco Bassettim, COO firmy, oraz Tomem Toumazisem, chief commercial officerem. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.