Polskapresse ruszyła z przetargiem na obsługę reklamową "Polski"

Grupa Polskapresse, wydawca "Polski", rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową tego dziennika. Nie wiadomo, jakie agencje zostały zaproszone do konkursu. Kampanię...

Grupa Polskapresse, wydawca "Polski", rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową tego dziennika. Nie wiadomo, jakie agencje zostały zaproszone do konkursu. Kampanię wprowadzającą "Polskę" na rynek (październik 2007 r.) przygotowywała agencja Young & Rubicam.

Według tegorocznych planów wydawnictwa działania marketingowe dziennika mają być przede wszystkim nakierowane na regiony. Wartość budżetu reklamowego oraz termin rozstrzygnięcia konkursu nie zostały podane. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.