BPH i GE Money Bank zaprosiły sześć agencji reklamowych do przetargu

GE Money Bank i Bank BPH zaprosiły sześć wybranych agencji reklamowych do przetargu na obsługę w zakresie komunikacji reklamowej w...

GE Money Bank i Bank BPH zaprosiły sześć wybranych agencji reklamowych do przetargu na obsługę w zakresie komunikacji reklamowej w związku z planowanym na trzeci kwartał tego roku połączeniem banków.

Wśród zaproszonych są obie agencje dotychczas obsługujące GE Money Bank i Bank BPH - Gruppa66 Ogilvy i Just. Zwycięska agencja będzie miała za zadanie przygotowanie platformy komunikacyjnej dla połączonego banku oraz opracowanie kampanii wprowadzającej nowy połączony bank na rynek planowanej na jesień tego roku.

Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi w połowie marca br.

Obsługą skonsolidowanego budżetu mediowego GE Money i mini-BPH zajmie się Starlink. To efekt rozstrzygniętego w grudniu regionalnego przetargu wygranego przez Starcom MediaVest. Do tej pory obsługą GE Money Banku zajmował się Media Direction OMD. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.